lördag 14 november 2009

Muddar behövs de?

Blockat och klart! Känns som en smekning.
För att ha blivit uppfostrad med att jag bara skulle ha kläder i brunt och grönt så känns denna färgställning inte alls främmande. Härligt med förändring!




Vad skall man med muddar till? Har aldrig riktigt förstått när man använder dem men har alltid tyckt att de ser trevliga och snygga ut. De kan ju i vissa fall tom klassas som små konstverk.
Jag har bestämt mig för att utmana mig själv i uppfattningen om muddarnas existensberättigande.

Pärlor är inköpta. Det äpplegröna alpacagarnet har fått en kulörkompis och tillråga på allt har jag köpt Pillpi för att göra kanter. Om en timme kommer Kristina med stickorna hon köpt till mig på Helylle.
Snälla muddmaffia, kasta er inte över mig förrän jag har fått chans till bättring. Jag lovar slutföra utmaningen och provanvända muddarna. Därefter kommer min dom att offentliggöras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar