måndag 22 februari 2010

Nu rullar det på!



Även idag hade vi bra tillströmning av kunder. En del råkar bara gå förbi och ser våra fönster och måste bara komma in och titta, andra har hört om oss från vänner och bekanta men ett faktum är att alla strör positiva ord över oss.


Många berättar att de har följt Tant Theas resa och är mycket uppdaterade på vad som hänt. Tänk vad man kan åstadkomma genom bloggvärlden.



Idag fanns lite andhämtningstid för att komplettera artikelregistret med det som vi märkte fattades i lördags. Sedan skall jag villigt erkänna att jag upptäckt vissa brister i stickutbudet. Jag skall komplettera så snart det går. Jag behöver tunnare utbytbara spetsar i Knitpro och även fler tunna strumpstickor. Nästa nöt att knäcka är att få tag i virknålar 8mm. Finns antagligen inte att få tag i efter de här skidframgångarna.



När den värsta pressen och stressen släppt så är det helt klart så att tröttheten gör sig påmind. Lade en stor del av gårdagen på bokföring och ändå har jag lite kvar.



Nu efter att precis ha sett Kalla och Haag ta OS-silver så kommer jag att ramla i säng och sova som en stock. Imorgon är det dags för nya roliga tag.

Tack för alla fantastiska blommor som jag fått! Känns som om man tog studenten igen!

Vi hörs

3 kommentarer:

  1. Härligt att du äntligen är igång och att det blivit så lyckat. Grattis! Det är väl gott att få lön för mödan? Var rädd om dig!

    Linda

    SvaraRadera
  2. Återigen grattis till affären. Jag gick förbi igårmorse när jag var inne i stan och tryckte näsan mot fönstret ;) Synd att det inte var öppet i denna arla morgonstund ;)

    SvaraRadera
  3. Pratade med Opalgarn.se på symässan i Stockholm.....kommer du att föra det garnet????
    Jag vet att du har varit i kontakt med dem.....
    Förresten så planerar jag att titta in i affären på onsdag v. 9.
    Fina bilder från öppningen!
    Lycka till!

    SvaraRadera