måndag 18 oktober 2010

Världspremiär av KNITBAG!



I mitten av sommaren kom Mia in och ville berätta om en produktidé som hon hade och som hon var på väg att lansera. Det var första gången jag hörde om KNITBAG. Jag tände direkt eftersom jag tillhör de stickerskor som har ett antal kassar/påsar spridda runt soffan. Med Mias stickväska Organisatör skulle jag kunna förvara mina stickningar på ett snyggt sätt samtidigt som jag hade allt packat för att kunna ta med mig det iväg över en weekend eller på ett stickcafé. Mia har tänkt på detaljer och det finns garnhus och avdelare som man kan komplettera sin väska med. Själv har jag haft stor nytta av garnhus när vi haft kurser och jag kunnat vandra runt med mitt nystan utan att behöva klämma det under armen.
Förutom väskan organisatör så finns väskan UTVIKBAR. Den är smalare men är genial eftersom man fäller ut den och kan ha allt arbete i knät som ett förkläde.
Jag uppskattar dessutom att alla KNITBAGs produkter är tillverkade i Sverige.

Nu är Tant Thea först med att bli återförsäljare av KNITBAGs produkter!

Vi firar detta tillsammans med Mia med ett lotteri. Alla kunder som handlar för 500kronor under de kommande 4 veckorna (18/10 - 13/11) har chansen att vara med i ett lotteri där vi lottar ut en stickväska Organisatör.
Givetvis är tävlingen även öppen för er som vill handla via nätet dvs ringa eller maila in en beställning.

Ni hittar mer info kring KNITBAG här.

Extra roligt är det att Mia valde att fotografera sina produkter hos Tant Thea. Visst känner ni igen detaljerna i bakgrunden?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar