torsdag 14 april 2011

Ansiktslyftning - Tant Theas hemsida!

För ett tag sedan bestämde jag mig för att göra något åt Tant Thea hemsida. Jag hade länge tyckt att den var plottrig och rörig. Den tillkom ju innan affären öppnade och allt var kanske inte solklart just då. Denna gång kände jag mig mogen att fixa till en hemsida utan att använda någon färdig mall. Med andra ord kunde jag bestämma var allt skulle hamna och hur jag ville disponera ytan.

Så här ser den ut. Mitt mål var att den skulle vara ljus och tydlig. Se modern ut och ändå ge utrymme för den personlighet som jag vill att både butik, blogg och hemsida skall präglas av.

Ja, jag är jättenöjd men nu vill jag komma längre. Nu vill jag ta snygga foto på alla våra modeller och göra lagom detaljerade sidor över våra garner. Men det viktigast har trots allt hänt. Tant Thea har genomgått en ansiktslyftning!
Berätta gärna vad ni tycker. Jag skulle uppskatta det.

2 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!

    Länken till kurssidan är dock lite svårhittad tycker jag. Går det att få plats med den bland de andra länkarna (hem, garn, böcker etc)?

    SvaraRadera
  2. Jag hamnade på din hemsida via stickamera, och tyckte att den var riktigt bra. Tydlig och snygg! Det är lite synd att visa rubriker inte går att klicka på medan vissa gör det, man känner sig lite lurad ;) Jag hoppas du börjar med internetshop också!

    SvaraRadera