fredag 6 maj 2011

Vet inte i vilken ände jag skall börja..

Butiken är sprängfylld med nyheter, därav rubriken.

Absolut senast in är Frosta designs trikåtrasor i roliga somriga färger. Och nu satsar vi med annons i lokaltidningen under några veckor. Har haft flera kunder som säger att de precis har hört talas om oss och det innebär ju att vi fortfarande kan växa och det är urkul.


Garnmässan i Göteborg förde också med sig nyheter in i butiken. Jag föll som en fura för ONION Feza Alp Premier. Jag fyllde en sopsäck och tog med mig hem från mässa. Massor av färger. Jag ser framför mig häftiga sommarkreationer. Stora stickor, häftigt garn och enkel stickning. Som gjort för att bäras över sommarlinnen.


Sedan var det bara tvunget att plocka med lite Alp Oriental också. Alla kvällar kommer inte att vara varma i sommar så en roligt stor sjal kommer alltid väl till pass.



Bilderna kommer allihop från Feza Yarns sidor.

Nu börjar helgen. Sitter med en körbärsöl från Belgienresan och snart styr jag stegen mot Tivoli. Det blir Sven Zetterberg ikväll. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar