onsdag 22 februari 2012

Vikarie med troll

Nu när Elisabeth njuter lite ledighet har jag fått den stor äran att vara i butiken tillsammans med Catthis och Anna-Maria. Det är som vanligt väldigt kul och jag njuter lika mycket som om jag själv var på semester!

När butiken inte är full av alla trevliga kunder, ägnar vi oss åt att packa upp vårens nyheter som så smått börjar trilla in. Nytagna bilder finns i Tant Theas lilla blogg och fler bilder kommer efterhand som vi packar upp.

Ibland går det bara troll i saker och ting och det är förunderligt hur det kan krångla till sig. I mitt fall blev det  "finn fem rätt" vad gäller ett mönster jag gjort och som vi säljer här.
Mönstret heter "Kortärmad kofta i Paloma". Nu ska felaktigheterna vara utredda så tillhör du kunderna som köpt nedanstående mönster så kontakta oss så du får ett som går att sticka efter ;)

Nu kommer det mer varor att packa upp - tror minsann att det är nya färger i Kalinka....
/ Mia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar