torsdag 19 april 2012

Tagning 23...klapp

Oj så spännande. Mia och jag jobbar för högtryck med ett projekt till en veckotidning. Det är jättekul och en riktigt utmaning men tyvärr kan jag ju inte visa något kring det eller ta några foton. Parallellt så är det mer på G och idag hade vi jättekul när vi skulle ta proffsfoto på olika steg i stickningen.

Mia hade förvarnat om att trädgårdsarbete var direkt olämpligt helgen innan (förra helgen) men ni som läste förra inlägget vet att jag inte hade några problem att avhålla mig. Däremot ville inte mina händer visa sig från den vackraste sidan. Har brutit flera naglar av vintersprödhet de senaste dagarna och det blir inte bra på bild. Beslutet var enkelt. Det blev Mias händer på bilderna. Vårt stora projekt är planerat till att gå i tryck precis lagom till Uppstickaren 2012 och det skall bli kul att kunna visa det den kvällen också. Hoppas att ni gillar det!


Det togs kort, vi granskade. Något togs om, vi granskade igen.


Och till sist var både tidningen, vi och fotografen nöjda.


Någon blev lite busig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar